2 dager igjen… Göteborgsvarvet

Hvis du følger instagram-profilen min så har det nok merktes en viss negativitet og mangel på selvtillitet. For 4 uker siden fikk jeg utrolig vondt i rumpa etter en løpeøkt, og før det har jeg altså hatt det gående i kneet og måtte dermed prøve å legge kondisjonspassene på sykkel istedenfor. Det var for så vidt ikke noe problem, jeg syns det er innmari gøy å sykle jeg, enten det var hjem fra jobb (43 km) eller intervallpassene på tirsdagmorgenene på Magnat. Men jeg har jo et program å følge og pussig nok føles det ikke helt som jeg har klart å «checke» alle økter, selv med tilpassing. Det er sikkert fordi jeg har stokket om på øktene at de til slutt ikke lignet programmet, og dermed i huet mitt, ikke fullført det. Det irriterer meg, for på de sjeldne tidtagingsøktene så har tallene ikke vært så gærne altså. Det er bare følelsen av økten som har vært ræva, og det er jo ikke så rart…. med tanke på solstråla jeg har vært :-/

Varvet er verldens største mosjonistløp. Nærmere 60 000 mennnesker løper gjennom Göteborg, og regner man med de alternative løpene er det nesten 80 000 mennesker. Det er helt vilt med tanke på størrelsen Göteborg faktisk er. Det er ikke en stor, men det er nok verdens koseligste, lille storby. Flott løype, noe smal i Avenyen (hvertfall for meg som startet i gruppe 24 i fjor, mye sikksakk) men utroligt godt arrangert. Det blir stats, merker jeg gleder meg jo mer jeg tenker på det :)

Målet har måttet bli noe nedjustert grunnet skaden i kneet og senere rumpa. Det opprinnelige var 1:30, men det måtte jeg raskt forkaste her en vårdag. Snittempoet ifjor var 4:50 og det blir ikke noe problem å følge tenker jeg. Såååå 1.42 blir det ihvertall…tror jeg. Håper jeg. Æsj, vi får rett og slett se.

20130516-100803.jpg

Legg igjen en kommentar

