Litt av kvart

Tuudeluu! En hel måned siden sist. Her kommer oppsummeringen:

Neida, tulla! Lord, det hadde vært kjedelig lesing. Treninga kan dere følge med på instagram, @rhegyessy

.

20130421-220122.jpg

Ikke alle nye poses blir tatt med en gang. De færreste faktisk. Side Crow med utstrakte bein resulterte i en del knall og fall. Men jeg fikk det til! Nesten! Woohoo for me :)

20130421-220637.jpg

Jeg fikk testa et fullkroppsprogram jeg satte sammen heromdagen. Fikk til og med en kollega med på moroa. Klokka 06 en onsdag. Fått til 3 morgenøkter i uka i 2 uker nå. Logiskt sett burde dette frigjøre mer tid til annet (f. eks bli ferdig med plantegningene), men det slutter bare med at jeg surrer rundt og ikke helt vet hva jeg skal gjøre med all denne fritida.

20130421-221431.jpg

Syklene har endelig blitt gravd frem og shina opp. 21. april og jeg har enda ikke sykla ute. Langt unna hun som sykla året rundt i all slags vær (snøstorm, uten briller. Kødder ikke). Vel, det har/blir det endrings på. Har ødelagt kne og rumpe og må trene kondisjon på en eller annen måte. 4 uker til Göteborgsvarvet. *gulp*

Nei sörry, dette blir bare meningsløs ramblings. Prioriterer søvnen nå. Natta!

Legg igjen en kommentar

