Fææædiii´

Og det feiret jeg med en äkta svensk semla laget av en äkta svensk.

Semla
Hodepinen kom som ventet, men det var (litt) verdt det. Det blir ikke store snedsteg fremover selv om jeg er ferdig med Whole30. Jeg har nemlig kjøpt denne e-boken i min søken etter bedre hud:

Liz Wolfe Skintervention

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Liz Wolfe er en paleo-spisende Nutrional Therapy Practitioner (det er det NTP bak navnet hennes står for). Jeg har ikke fått lest så mye enda, men det jeg har lest makes sense. Kort fortalt; happy gut, happy skin. Jeg har hatt store problemer med magen min siden 20-åra (det var hovedgrunnen til at jeg byttet til paleo) og hudproblemene kom hånd i hånd. Jeg hadde nemlig ikke dårlig hud i tenåra, den kom i senere tid. Har bare ikke skjønt at det var en sammenhengen før nå. Jeg har bestilt noen av disse rare super foods hun anbefaler så jeg har ikke startet enda, men holder dere oppdatert.

Ikveld kommer svigers på middag og den blir 100% paleo. Snakes! :)

Legg igjen en kommentar

