Du veit du er en god blogger når…

…det tar nesten 3 uker før du oppdager at et innlegg har blitt postet dobbelt. Jeg har selvfølgelig slettet det for å erase my mistakes og lover bot og bedring.

En oppdatering på min Whole30 (som nesten er over) kommer ila helgen. Har jo tross alt TENKT på at jeg skal skrive noe i en ukes tid, og når jeg sier at jeg skal gjøre noe så gjør jeg det (jada…)

Over til noe helt annet; snublet over denne bloggen idag (TGFI = Thank God For Instagram). Humor, mote og en dæsj Køben, min absolutte favorittby (insert hjerte-tegn her)

http://www.copenlove.com

 

God fredag!

Litter tray  cat

Legg igjen en kommentar

