Oppsummering 7. – 13. Januar

Det nye året er godt igang, det er treningsåret også. Neste konkurranse er Holmenkollmarsjen 9. feb. 25 km på ski. Jeg er glad i å gå på ski. For naturopplevelsen, man bruker hele kroppen, holder på i flere timer, kjempegøy å tryne (pluss å se andre tryne. Det er morsomt). Men er jeg flink? Nja. Midt på treet. Holmenkollmarsjen blir noe jeg bare skal gjennomføre (og kanskje komme topp 5 blandt jobben).

Mandag
En tabata med burpees før hver styrkeblokk (3 st à 15 min). Kjørte skuldre, rygg og core.

Tirsdag
Hvile (overtid)

Onsdag
Ashtanga yoga 60 min

Torsdag
Mage. Når jeg skriver at jeg trener mage, er det fra en Adrian James 6 pack app. Jeg har «rundet» den og startet om igjen med lengre treningstid.

Squats. Også fra app (elsker treningsapper). Kjør på med ekstra vekter.

1 time intervaller på sykkel.

Fredag
30 min Nike Training «Drill Sergeant»

Lørdag
22,5 km klassisk langrenn «Tolvern» nære Sundvolden.

Søndag
Jeg vet ikke helt hva det blir. Har igjen to omganger med mage og squats, 30 min yoga, en langtur (16 km) og en lang-intervall igjen på treningsplanen for denne uka. Ta det med ro, jeg skal ikke gjøre alt. Helt ærlig så har jeg v.e.r.d.e.n.s hodepine så det er ikke sikkert det blir noe. Blir ihverfall ikke noe løping, alt utesportstøy ligger til vask. Jeg kan få litt dårlig samvittighet av å ikke løpe, men det er jo så vanvittig kaldt eller glatt. Eller er jeg bare pysete? Har skuffen full av broder og pannelys så det er ikke utstyret det går på.

Æh. Whatever. Jeg trener i det minste.

20130113-164039.jpg

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: