Ny omgang Whole30

Glemte helt å nevne det i forrige innlegg. Jeg er igang med en ny whole30, min andre. Er litt klokere og gjør et par forbedringer sammenlignet med sist gang.

1. No SWYPO’s. Ingen paleo-kake-muffins-pizza-younameit. Jeg lagde både dadelboller, muffins og pizza paleo versjoner sist gang.

2. Ut med vegetabilske oljer. Jeg fikk ikke med meg det sist gang og brukte rapsolje som vanlig til steking. Nå er det kun kokosolje som gjelder. Og EVOO til dressinger da.

3. Ikke spise så forbanna mye nøtter.

4. Lese innholdsfortegnelser og være restriktiv med E-nr, men ikke så fanatisk at jeg velger å sulte fremfor å spise.

Planlegging er viktig. Her er frokost for hele jobbuka :)

20130113-223929.jpg

One response to “Ny omgang Whole30”

  1. Paleosara says :

    Kult! Spent på åssen det går gang nr to, skal følge med :)

Legg igjen en kommentar

