Oppsummering 26.11 – 2.12

November er over. Hælleluja. Ække fan av november. Hadde det ikke kommet snø på slutten der, hadde årets november sugi big tajm. Det ekke bare bare å løpe med hodelykt når pissregnet åpenbarer seg 1 cm fra øyet, dybdesynet kan du kjøsse langt vekk (au) for å ikke nevne tåka. Heromdagen var det bare å snu. Så ikke en drit. Valget sto mellom å fullføre (bare for å fullføre) eller ta hensyn til at det er fullt mulig å tråkke over og skade seg. Tanken på skadehvile gjør meg nervøs, æ snudd!

Desember er endelig her! Desember er kos, lys, varme, snø, pigger, varme lange dusjer etter løping eller skigåing. Elsker desember. Desember rocks!

Oppsummering fra den gångne uke:

Mandag:
10 st Solhilsen og Kråke-pose trening (i planen min skal jeg gjøre dette hver morgen. Før sto jeg opp 04.50 og gjorde litt styrketreninge (Crazy!!) og nå prøver jeg å få det til med yoga. Meeen….. det har jeg foreløbelig ikke klart… Det er jo så digg å sove ;-)
30 min Nike Training Club Abs & Butt
Mage
1 Tabata burpees

Tirsdag
Solhilsen + Crow.
Lengre squats trening. Noen fler som syns at teknikken er vanskelig?! Jeg har hatt litt problem med muskel-knuter i området som har gjort at jeg er litt skjeiv i bekkenet. Det igjen fører til at høyre side jobber mer, dvs når jeg squatter eller hopper, er det høyre som lander først. Det ekke bra når treningen er over og høyre side føles gjennomtrent ut, mens venstre burde ta seg en runde til. Men, det betyr bare at jeg må jobbe med det -> være bevisst mangelen -> jobbe med utfordringen -> være fokusert når jeg utfører øvelse. Klarer det jeg ;-)

Onsdag
Sykkel på trainer i 60 min

Torsdag
Solhilsen og Crow
15 min Nike Training Club Cardio Killer. Seriøst, skyt meg. Jeg er tydelig en sadist. 15 min av pure spy. Har du gjort denne trenger (klarer) du ikke mer.
Mage

Fredag
45 min styrke NTC

Lørdag
Solhilsen og Crow
15 min Paula Radcliffe styrkeprogram
30 min sykkel
Mage-øvelser

Søndag
Solhilsen og Crow
12 km i -12. 5:15 fart (ca)

Akkurat nå begynte en film, Date Night, på TV. Unger som vekker foreldre. Foreldre trøtte. Unger kneer foreldre. Kamera zoomer inn på klokke. Klokke viser 04.57.

 

Veiklinger.

 

Legg igjen en kommentar

