Unike ting

Dere tror det kanskje ikke, men Even er den som er/har vært god på å finne kule (gamle) ting. Far Borge er nemlig en ekstremt god samler, kanskje det har dryppet litt over på Sønn Borge.

Denne lille skjønnheten sto på Carl Berner når jeg flyttet inn og har hengt med til bygda.

20121201-185041.jpg

Jeg får hjertet i halsen hver gang jeg flytter på den, for se på på de skjøre hjula.

20121201-185230.jpg

Så fine detaljer, elsker den. Nå tenker jeg høyt her, og med fare for å gå SKIKKELIG på trynet, vil jeg si Art Deco og 20-30 tall. Fin er den ihvertfall. Og funker!

Tags: , ,

Legg igjen en kommentar

