Übercool lysestake

I sommer falt jeg pladask for denne Nagel lysestake på en antikkmesse i Helsingborg.

F.Y.F.A.D.E.R

20121201-204121.jpg

What’s the fuzz all about, sier du? Vel, se under:

20121201-204253.jpg

Kjøss me manda’!

Jeg har, som dere ser, bare én del. Gubben som solgte en «komplett» samling skulle ha 2500 kr. Mener jeg betalte 200 for min. Men altså… Jeg dåner.. Om det er noen der ute som har sett slike i stova te hu bestemor (eller mor… vi snakker tross alt 60-70 tall), så rop ut! Men ikke si hvor mye de er verdt.. ;-)

Tags: , , ,

Legg igjen en kommentar

