Løpsåret 2013

Planlegger neste års løp. Velger med omhu, 2013 blir nemlig et spennende år for oss sånn på privaten så her skal det løpes mens det fortsatt er tid!

Jobben har i tillegg dratt igang noe som heter «CopyCat Triple» som er et idrettsarrangement for alle ansatte med mål om å få folk opp av sofaen. Det er altså ikke et mål å vinne men å delta, og i oktober neste år blir det trukket en heldig vinner som får en ukes (aktiv) ferie på Fuerteventura. Har jeg en bra arbeidsgiver eller?!

Foreløbelig ser det slik ut:

Holmenkollmarsjen, ski, 25 km, (CC Triple 2013)
Jeg kan gå på ski, ekke den mest tekniske må jeg innrømme. Her blir det om å ha det koselig med kollegaer! (herregud, jeg kanke lyve til meg sjøl engang. seff ska jeg prøve å vinne, selv om jeg vet det kanskje er et tapt slag *ref überflink sjef som går på ski*

Romerike 6-timers, løp, 6 tim
Easypeasyjapaneasy. Alle løper i 6 timer og den som har løpt lengst når klokka ringer har vunnet. ALDRI løpt så lenge. Dette blir en personlig utfordring med fokus på gjennomføring og fart, ikke distanse. Jeg skal gjennomføre, ikke vinne (hmpfh.. som om det var en sjanse i haaaaavet til det…).

Holmenkollstafetten, løp, maks 3 km, (CC Triple 2013)
Som følge av CCTriple er man automatisk påmeldt Holmenkollstafetten. Stafetten er ikke et mål i seg selv på min kalender, men den er der og derfor tar jeg den med. Blir nok løypa opp til Holmenkollen (bakker er min venn) eller den lengste som jeg har løpt før (3 km til Frognerparken).

Göteborgsvarvet, løp, 21 km
PB fra ifjor skal knuses. Jeg sikter på en tid rundt 1.30 (fjorårets 1:42). Halvmaraton; lang nok til å måtte disponere energien, men kort nok til å kunne dra på. Løv it.

Stockholm Maraton, løp, 42 km
Fortsetter moderlandsløpet med Stkhlm maraton (hvis det fortsatt er plass?!). Passer fint med bursdagen min den 6. juni, gøy å gjøre en tur av det :) Kanskje Mr. B er med hvis foten vil?…

Grenserittet, sykkel, 80 km (CC Triple 2013)
Syklet dette rittet før med jobben (jeg kom først ;-P). D. E.T E.R. S.Å G.Ø.Y.
Mye sti-sykling (vi snakker maks 2 sykler i bredde og den på venstre side kommer hele tiden si «HOLD HØYRE HOLD HØYRE!!»
En helt sinnsyk oppoverbakke etter min smak og en del bæring av sykkel. Lurer på om tidligere tider har noe å si på start? Håper det, ble en del flaskehalser i fjor.

Oslo Maraton, løp, 42 km, (CC Triple 2013)
Nesten kronen på verket dette det løpet her. Siste som avsluter CC Triple 2013 og mitt 3. løp. Målet er å slå 2012-tiden (3:34:43) med ca 10 min.

Løp, xx  km?
Vet ikke enda. Vi har NY , Brisbane iAdventure, et eller annet løp i Cali (hilse på bror, surfe etc). Jeg har jo tross alt en lengre ferie tilgode i forbindelse med min 30-års gave som jeg enda ikke tatt ut, så vi får se. Det blir ihvertfall et magiskt år :)

Legg igjen en kommentar

