Oppsummering 5.11 – 11.11

Mandag
Styrke, mage15 min sykkel

Tirsdag
45 min ashtanga yoga
Styrke, mage

Onsdag
«F… yoga». Dette løpet skal egentlig kjøres med 50 rep, men siden jeg har slitt med magen i det siste, kompromisset jeg meg til 25 istedenfor. Helt ærlig er 25 faktiskt bedre (les lettere) fordi da kan du holde tempoet oppe (igjen; les lettere)

25 burpees
25 pushups (10 på tæra, resten på knæra)
25 squats med 14 kg ekstra
25 froggers
25 squat jumps
25 knees to elbow plank
25 dips
25 alternating step back lunges 14 kg
Torsdag
Hvile

Fredag
45 min sykkel
Styrke, mage

Lørdag
30 min Nike Training Club
Styrke, mage

Søndag
8 km vanlig løp. Ca 4:40 i snitt. Ikke dårlig selv om jeg følte jeg holdt på å dø.
Rart det der. At man noen ganger føler seg som et vindpust og flyger frem. Andre dager er man tung som et hus, men likevel er km-tiden lik. Skjønner ingenting.

Neste uke blir litt avkortet/spesiell. Jeg drar til favvobyen min Køben på fredag, men joggeskoa er på pakkelista og skal nok få sett den Lille Havfruen en tidlig morgen. Omgm, elsker København… HeppHepp, vi snakkes!

Legg igjen en kommentar

