Tøff hjemmetrening

Jeg har lange dager på jobb denne uken så lange løpepass utgår. Dette opplegget er D.R.I.T slitsomt, rappet fra Lofsan sin blogg. Det er meningen at man skal supersette (kjøre alle øvelsene rett etter hverandre uten hvile), men det tror jeg bare Supermann klarer.

50 burpees
50 pushups
50 squats med 5 kg ball
50 froggers
50 squat jumps
50 knees to elbow i planke
50 dips
50 alternating step back lunges med 7 kg hantler i hver hånd

Kräk. Første gangen jeg gjorde det klarte jeg 1,5 runde. Dvs første runden med 50 rep og andre runden med 25 rep. Imellom kjørte jeg apptrening mage så kroppen fikk hvilt seg litt. Idag kjørte jeg bare en runde med 25 rep, bedre enn ingenting og tungt likevel.

20121107-220345.jpg

Legg igjen en kommentar

