Oppsummering 29.10 – 4.11

Wooha! Det slo meg nå at jeg ikke har tatt en ukesoppsummering på lenge! Jeg har ikke tenkt å oppsummere fra sist, vi tar bare denne uken.

Mandag
1 Tabata Burpees
Mage
1 Tabata Burpees
1 Tabata Squats med 5 kg ball

Tirsdag
Hvile

Onsdag
Filthy 400!
– 50 burpees
– 50 push-ups
– 50 squats
– 50 froggers
– 50 squat jumps
– 50 knees to elbow plank
– 50 dips
– 50 step back lunges med 7 kg hver arm

Torsdag
ca 40 min vanlig løp

Fredag
Hvile (sykelig)

Lørdag
60 min sykkel inne
Mage

Søndag
58 min løp
Jeg har fått låne bilen til svigermor et par dager så når kjæresten var på vei til Oppland, droppet han av meg på Ryen. Fra Ryen løp jeg Svartdalsveien ned til Galgeberg, opp til Carl Berner og en liten tur gjennom min gamle løpepark Torshovsdalen. På toppen måtte jeg stoppe og kle av meg. Så starter utfordringen, opp Kjelsåsveien og videre Grefsenkollveien. På toppen får jeg løpe nedover til Myrerskogveien… Puh! Jeg fikk 5:19 i snitt og det er jeg fornøyd meg. For de som ikke er kjent, går det omtrent oppover fra Tøyen så det er mange km oppover. Bra for meg som håper på Nibbeløpet neste år :)
Har hatt en grei treningsuke. Sett fra hva jeg har planlagt, er 5/6 erstattet med annen trening men så lenge jeg trener og hører på kroppen, stresser jeg ikke.
November har startet og jeg ser frem til en måned med fokus på styrke og bygge opp en sterk kropp til vinterløping, langrenn og snowboard :)
God søndag!

 

 

 

Legg igjen en kommentar

