I Bakvendtland

Paleo er min retningslinje når det gjelder maten jeg dytter i meg. Jeg prøver så langt det går (eller så langt jeg bestemmer meg rettere sagt) å spise 100% i ukedagene og så slækker jeg litt av i helgen, fullt bevisst på hvilke konsekvenser en kanelbolle vil ha på kroppen. Jeg er ikke fanatisk og er ikke redd for at Paleo-politiet knakker på døra mi en lørdagmorgen. Men jeg velger helst, og oftest, paleo. Proteinpulver er ikke paleo, men det lar jeg gli imellom. Jeg har faktisk aldri kjøpt noe proteinpulver før den med stevia kom, så det er den det går i. Og så, via Cecilia Folkessons blogg, tipser hun om et proteinpulver fra Holistic som er et enda bedre valg.

Linken hennes går til bodystore.se som ikke shipper utenfor Sverige. Bodystore eies av samme selskap som eier Gymgrossisten. Fett, tenker jeg… Det er sikkert same same og kanskje deler de lager til og med. Jeg fyrer avgårde en mail til Gymgrossisten der jeg pent spør om det er et produkt de kan ta inn. Vil dere se svaret?

Akkurat nå har jeg vanskelig for å velge hvilken sjømannsglose jeg skal lire av meg. Jeg fatter det bare ikke.

Heia Norge.

Tags: , , , ,

Legg igjen en kommentar

