Ok….så…jada… eller?

Tidligere idag:

 

Hjernen: «Hey»

Jeg: «Hey»

Hjernen: «So…. what´s up?»

Jeg: «Nei…ikke noe spes. Holder på i hagen»

Hjernen: «Kult.»

Jeg: «Øh…ja…(eller?)

…….

Hjernen: «Ok, sooo….»

Jeg: «Men hva er det for noe?!»

Hjernen: «Nei, asså jeg ba´ tenkte….»

Jeg: «Tenkte hvadda?»

Hjernen: «Nei, asså… skal du trene idag?»

Jeg: (Aha.det) «Nei, eller jo… eller asså… jeg gjør jo hagearbeid….og så, du vet…. *insert any possible excuse here*

Hjernen: «Ok.»

Jeg: «Ok.»

….

Hjernen: «Du kan alltids gjøre 6 Pack Promise… det er jo bare 6-7 min..?»

Jeg: «urgh….»

Hjernen: «For asså, når det står på lista at vi skal trene så er jo hele meningen at vi skal trene, ikke sant?

Jeg: «Jo….»

Hjernen: «Du kan jo starte med 6PP og så se om du orker NTC 30 min? Du pleier jo gjøre det?…»

Jeg: ………………

Hjernen: «Kom igjen´a!»

Jeg: «GREIT! Men jeg gjør bare 6PP! Ørker ikke Nike treninga!

Hjernen: «Greit. Alt er bedre enn ingenting…. *lurt smil*»

 

Jeg gjorde begge. Selv om jeg bare ville danse…..!

Legg igjen en kommentar

