Slapp lørdag

Fy flate…. ingen kan drive dank sånn som meg. Våknet 8.00 og hang i soffan med iPad og kaffe i flere timer. Til slutt ble jeg så lei meg sjøl at jeg nøta av dagens trening (eller aktive hviledag som jeg kaller det). 45 min power yoga og mageøvelser. Asså, jeg har ikke noe imot dager der jeg ikke trener i.det.hele.tatt, men yoga er ikke trening i mine øyne. Mer tøy og bøy for korte og stive løpsmuskler.

Etter lunsj fikk jeg mange timer til å mirakuløst forsvinne før jeg satte meg ned med arealsutregning. Selv om jeg skrev det (sikkert fordi jeg skrev det), så dukker det opp mer bolig/bygging/interiør på bloggen. For de som lurer, nei vi har ikke begynt å bygge, vi har ikke søkt en gang. Vi er på stadie må-regne-ut-hvor-mye-herligheta-kommer-koste-for-vi-vil-ikke-ha-sinnasnekkarn-å-besøk-den-svenske-ikke-den-norske-han-er-lame-som-skriker-VET-DU-INTE-VA´-DET-KOSTAR??!-VEEEET-DU-INTE-DEEEE´?!?

No serribob… Ske´kke her i gårn.

Ha en feiendes flott lørdag!

Legg igjen en kommentar

