Katta vet best

Igår var det ikke noe løping på planen, så etter jobb rulla jeg ut matta. Katta lå en meter unna og slumra. Etter 20 min syns’n fortjena litt kos og la seg rett på min venstre fot der jeg sto i en eller annen triangel. Smelter med en gang og avslutter yogaen. Det fikk være dagens aktive hvile. Det, og 6 min magetrening fra 6PackPromise-appen. Deilig med rolige dager også. Spesielt etter tirsdagens intervall/spy-pass med kroppsvekt nærmere 326 kg… Drittpass. Tung, vondt i kne, ankler og hofte. Får være fornøyd over at jeg gjennomførte mine 8 x 400 m selv om tempoet var «rullator». Skylder på søndagens nærmere 31 km.

Som sagt, katta vet best. Og er det noe katter vet så er det schlappe av.

 

Legg igjen en kommentar

