Untitled-1

Det er like vanskelig hver gang å finne på en smæshings fengende tittel. Du skal lissom oppsummere innlegget og samtidig erte leseren til å lese mere. Nja, idag blir det arbeidstittel.

Igår:
Sykkel hjem fra jobb. 43 km, ca 1:35. Det føltes greit, men som ofte dovner venstre bein bort litt. Skjønner ikke hva det er. Noen som vet?

Idag:
Kjente av syklinga igår i form av stive, korte muskler. Jeg begynner faktisk bli litt bekymra, både kne og hofte is acting up 2 uker før D-day. WTF?! Sukk. Idag kjørte jeg 45 min power yoga (jeg får alltid for meg at det på et magisk vis skal «fikse» alt som er vondt). Krysser fingra, puster inn og ut og strekker beina mot himlen.

 

BTW; dette monsteret (NEI jeg kødder det er jo mitt sorte gull!) hadde bursdag igår. 63 år. Gubbe altså.

 

Najs ikke sant? You’re welcome.

Tags: , , ,

Legg igjen en kommentar

