Intervall med rådyr og knott

Mandag er alltid hviledag ifølge programmet. Naturlig med tanke på langkjøringene som til vanlig er på søndager (jeg løp ikke 33 km i søndags…. long story short; en liten tur i marka ble lang. Sliten for det!). Men nå er det sånn at svigerfar blir 60 idag og skal jommen meg feire på dagen sin, typ «party-like-its-19-99», så da var det bare å flytte noe av tirsdagen intervalltrening til mandagskvelden.

På El Plano:

  • 15 min mage/rygg trening
  • 3 km oppv.
  • Stretch og løpskolning (oppvarming a la fotball trening for de som kjenner til det)
  • Intervaller; 3 rep á 300 m x 4 set med 45 sek hvile mellom rep og 2 min hvile mellom set.

Altså; løpe som en gal frem og tilbake 300 m med 45 sek pause mellom hver.
Så hvile i 2 min før neste 3. Osv, osv.

300 m-løypa ble invadert av kids på 4-hjulinger, så da ble det naboens treningsløype for hestene. Den er «bare» 200 m, men det fikk duga.
Der løp jeg med rådyra i skogbrynet og knott som jeg spiste/fikk i øyet/druknet i svetten min. Fristet til å ta bilde, men vil ikke at folk skal spy over maskinene sine.

Gøy på landet med andre ord!

(Byr på et annet bilde, totalt ikke-treningsrelatert, men morro læll. Fant dette dyret i Danmark. Selvfølgelig. Fordi, dere vet, det blir jo så INNMARI kaldt der ;-P)

Ps. Noe skurrer, jeg er sliten. Løp 5 set og ferdig med det. Tar andre halven på torsdag.

Tags: ,

Legg igjen en kommentar

