29. dagen, litt Sverige og litt trening

Tenk, imorra er jeg ferdig med min challenge! Den første uka VAR det en utfordring, spesielt mellom lunsj (ca 12) og middag (ca 20). Særlig om jeg hadde sykla t/r mortensrud-Skøyen. DA var jeg sulten! Ellers syns jeg faktisk det har gått overraskende bra. Hadde en liten slip-up på bursdagen, men den var planlagt og kontrollert. Er ganske stolt over å holde planen, selv om jeg er vrålhungrig eller tørst. GamleRebecca hadde ikke gjort det forråsirresånn.

20120618-221033.jpg
Om jeg savner poteter, ris, pasta eller linser? Nei. Overhodet ikke. (kikkerter savner jeg littegrann da, men tanken på hva de gjør med magen min…näää..jeg overlever)

So, hva skjer nå? Jeg kommer absolutt fortsette. Med kokosmelk-smoothie og paleosnacks. Dette er det lureste jeg noensinne har gjort, og hvis du er som jeg var (spiste «sunt» og trente ofte) men fortsatt opplever at noenting skurrer, lite energi osv så PRØV en Paleo Challenge. Jeg blir irritert når jeg leser kostråd fra folk som burde vite hva de sier, anbefale fiberrik mat i form av grovbrød, belgfrukter, fullkornpasta m.m. mot IBS. «I BullShit» burde det stå for. Glem gluten, meieriprodukter, alkohol og sukker/søtningsmiddel i en måned og se hvor bra det egentlig er (rett før jeg roper HallelujaPraiseTheLord men så bra ER det faktisk! Innrømmer at jeg gleder meg til fredagsvinen da… Og litt ost til tacomiddag… ;-))

Nok om det. I fredags kjørte jeg 5,5 time hjem til Jönköping for å se min 12(!) år yngre lillebror ta studenten som vi sier det (russ for dere).

Her har han akkurat «sprunget ut». Dere ser hvem som fikk midget-genet i vår familie… ;-)

20120618-224449.jpg

Ellers har helgen gått i familie, fotball (forb.@€»€%*+%} drit!!), turer med Nelly, henge med min vakre søster og prate høl i hue på gamle kjære venninner. Og en løpetur runt Munksjön. Det er obligatorisk. Gikk relativt fort også, 4:23 tempo i 5,5 km.

20120618-225056.jpg

20120618-225123.jpg

20120618-225142.jpg

20120618-230108.jpg
Idag sa stemmen fra Nike at jeg skulle gjøre wall sits. Stolen lissom! Hakke gjort den øvelsen siden 1999. Vinker ha det (eller Live long and Prosper avhengig av hvor trekkie du er ;-)

Legg igjen en kommentar

