Halvveis

Hepp! 2 av 4 uker er unnagjort og dette har jeg merket so far:

+ Jevnere energi
Nada behov for powernap rundt to-tia (ikke at det har skjedd, jeg jobber tross alt på kontor, det hadde tatt seg ut). Og herom dagen jobba jeg 2 timer over (legg til 45 min reisevei frem og tilbake), kom hjem og løp en mil. Hurtbulle? Jepp.

+ Lettere å stå opp
De siste nettene har bestått av minimalt med søvn (man slår ikke av Kill Bill ass), men jeg har ikke noe problem med å stå opp. For all del, jeg skulle GJERNE sovet lenger, men på jobb må man.

+ Gladere mage
Sparer dere for detaljene, men har fått et bedre bilde av hvordan magen min funker.

+ Mindre hoven/vann i kroppen
Føler meg «lettere» lissom. Overalt. Har ikke veid eller målt meg før jeg satte igang, vektnedgang er overhodet ikke målet med dette. Men det er deilig å være kvitt «pløset» hvis dere skjønner…

Forbedring i huden har latt vente på seg, men krysser fingra for at det kommer etterhvert. Ifølge hudpleieren min bruker huden 30 dgr på å fornye seg så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Leste forresten på et Paleo forum (tråden handlet om hvor lang tid det tok før folk merket enten ble kvitt aknen). Mellom 3-6 måneder visstnok. Jaha. Tålmodig var det ja.

Slenger med noen matbilder!

20120606-090704.jpg

20120606-090638.jpg

20120606-090845.jpg

20120606-091346.jpg

20120606-091359.jpg

3 responses to “Halvveis”

  1. PaleoSara says :

    Så gøy du merker forskjell! Og så mye digg mat :)

    • megdegogkatta says :

      Ja, masse digg! Og alle fordelene kostholdet har, skjønner ikke at ikke alle spiser Paleo :)

      • PaleoSara says :

        Det kan vel ligge litt langt inne hos mange (inkludert meg selv, før) å ikke spise noe med korn, belgfrukter, melk og sukker, så jeg forstår det jo. Men de fleste som prøver paleo går jo ikke tilbake, har jeg inntrykk av – så flere følger nok etter oss etter hvert :)

Legg igjen en kommentar

