Dag 5 – Sykling og baking

Ikke for go helt fotballfrue på dere (avslørt) så har jeg eksperimentert på kjøkkenet mens jeg er fiskerenke.
Det har seg nemlig slik at i helgene og andre rød dager starter morgenen med kaffe og kanelboller. Hvis det er dårlig vær, kan vi bli sittendes i timesvis og lese, se på tv, drikke mere kaffe, lese osv. Jeg spiser aldri mer enn en bolle (ok! maks to!) mens E gomler i seg 4-5 st. Det er lissom traddisjon dette her, late morgener. Til og med når E forlater meg halv sju om morran for å fiske gjør jeg dette. Så jeg måtte finne på noe da. Tok utgangspunkt i bunnen til 17. Mai kaka PaleoSara har på bloggen sin. Pimpan med kaffe og kakaopulver, bittelitt honning og en liten neve rosiner. Ble dritdigg! Så ut som drit, men digg læll.

20120525-204759.jpg

20120525-204839.jpg

Ellers passe støl i beina etter sykkelturen hjem. Tross varmen, trafikken og nestenkrampe kom jeg merkelig inn på 1:42. Det er topp 3 tid det. Go figure. Gleder meg til CX med landeveisdekk… Det må gå unna det!

20120525-205349.jpg
Noen som er glad sola har gått ned… ;-)

Legg igjen en kommentar

