Infor Paleo

Starter min challenge imorra og forbereder frokost et par dager fremover med smoothie (kokosmelk, banan og skogsbærsblanding) og kokte egg. Vi har ganske tidlige morgener her i Ytre, og bør være ute av døra kl. 06, som da betyr at klokka ringer straks etter 05. Bærre for å si det sånn, JEG har ikke problemer med å spise frokost så tidlig. Faktisk våkner jeg sulten ganske ofte. Men like ofte sykler jeg (delvis) til jobben og klarer ikke å trene om morran hvis magen er full av mat.

Ergo pre-lager jeg litt frokost som fortæres når jeg først har landa litt på jobben. Mye lettere å holde dette i 30 dager hvis jeg er forberedt! Så var det bare dette å venne seg til kokosmelka….

20120521-200536.jpg

(Vennligst ignorer vinglasset. Jeg sier farvel.)

Legg igjen en kommentar

