Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Blir glad som et lite barn når jeg våkner opp til slikt vær. Inni meg står en tiåring og hopper og skutter og klær på seg febrilsk utetøy for å kaste seg ut i snøen. Mine fremtidige barn kan bare glede seg :)

20120121-163629.jpg

Idag har vi vært på harrytur, kjøpt nye ski og støvler til meg (yippikayaiy!), laget focaccia og dessert til imorgen OG trent. Pga snøværet ble det ikke «blodsmak-i-kjeften»-intervaller, men heller 30+15 min NTC. Det er ikke helt etter planen, men så lenge noe blir gjort er det ok. Beina mine er fortsatt slitne etter intervalltreningen fra torsdagen, og siden jeg skal løpe langtur imorra, er det greit at de er litt freshe.

NÅ er det natta (skal bare lese litt Läckberg først ;)….

20120121-234206.jpg
På mandag henter jeg skia! Åååhhsomjeggledermeg!

Legg igjen en kommentar

