Treningsplan 16. – 22. Januar

Heischweits!

Lukter det periodebloggere? Øh.. Ja.. Men sånn er det bare, har så mye annet som skjer (som for eksempel Hverdagen og Livet).

Det skjer ikke så fryktelig mye på husfronten, men trening kan jeg alltid blogge om. Har satt meg, og meldt meg på, 4 løp/ritt i år så her må formen toppes! :)

Trening for uka er:

Mandag
45 NTC trening (Fast & Fierce)
30 løpetur

Tirsdag
Hvile

Onsdag
Idag skulle jeg egentlig løpe intervaller, men måtte jobbe seint. Gjør det opp med en dobbeløkt på lørdag.

Torsdag
5 km oppvarming
10×300 m HL. Jogge tilbake.
7×100 m HL.
Nedtrapping.

Fredag
45 min NTC trening

Lørdag
Spurt- og bakketrening. Jogger bort til Sulerudbakken og kjører <5 bakkespurter fulgt av 10 st på, erhm, noe snillere helling. Målet er ihvertfall korte, eksplosive rykk fulgt av blodsmak i kjeften. Avslutter med 50 min ashtanga yoga.

Søndag
Langtur! 2x Svines (ca 17-18 km).
Utfordringen her blir å prøve å holde et tempo som ikke er for fort (men ikke snigel heller), OG det psykiske ved å løpe samme rute flere ggr. DET var det absolutt verste ved Oslo Marathon og noe som kan være greit å trene seg opp i.

20120118-223951.jpg

Klar for utetrening. Ha en fin uke alle sammen!

Legg igjen en kommentar

