God fortsättning!

Liten oppsummering siden sist. Jeg har julestressa før jeg kjørte avgårde i svigermors lille Ford Ka til Jönköping for å feire jul med familien, t.o.m. storebror som tok turen over Atlantern. Spist og kost meg med nære og kjære. Fått hilst på en liten «julegris» som er nr 3 i rekka til en barndomsvenn (vi har kjent hverandre siden vi var 6 år!), spilt Bingolotto og sovnet på sofaen hos V, sett mye film og spilt masse spill. Jeg har visst vært selve Moder Theresa i år for jeg fikk så mye gaver. Var så temabetont at det fortjener eget innlegg. Og så har jeg faktisk fått trent.
Fredag: plottet ut en løperute på 14 km, der første halvparten var stigning. Når jeg kom meg opp på høyden var det så utrivelig vær, at jeg snudde og valgte å leke meg i Stadsparken istedenfor. Aner altså ikke hvor langt det ble, men jeg tipper 11 km på litt over timen.

Mandag: formiddagstur langs Munksjön tok knekken på forkjølelsen jeg våknet med. Det er ikke lange turen, ca 5,5 km, men jeg orket ikke to runder som jeg først tenkte. Dro 6 bakkeintervaller ved høyskolen (for de av dere som er kjent ;)) som kompromiss.

Onsdag: NTC-trening i ny Nike Dry Fit topp (takk Siri!). 30 min Wipe-out og 15 min Butt Buster.

Nå er det pakking for kjærestetur til København der vi skal feire nyttår! Pakker treningstøy, kanskje jeg får med meg E på løpetur… Han er jo tross alt lommekjent :)

Later skaters!

20111228-184906.jpg

20111228-184941.jpg

20111228-185223.jpg

20111228-185248.jpg

Legg igjen en kommentar

