Look what we can do!

Skrev i forrige innlegg at jeg skulle DIY´a til jeg sprakk, men dessverre kan jeg ikke vise frem noe da råmaterialene ligger til tørk. MEN, her er noe jeg og E lagde i sommer etter et bilde jeg fant i et blad.

Jeg fant en kjedelig furukommode på Finn for 300 kr (stakkars, selgeren var gravid og måtte hjelpe meg bære den til bilen. Skjenken jeg har i stua fant jeg også på Finn for nesten samme pris. Selgerne der var også gravid og måtte hjelpe meg. Go figure)

So, dette er før:

Det var ikke akkurat denne men prikk lik. E lagde til formen, dvs han fikset til nye sidepaneler som inkluderte bein, nye fronter, sagde og monterte knotter etter grein jeg fant i skogen. Så beiset jeg alle delene litt forskjellig.

Gjør som den hvite buddahen i bildet og roper HURRA for meg!

3 responses to “Look what we can do!”

  1. Linn-Beate says :

    Så utrolig kul den ble :O)

  2. bella says :

    Jag gör som buddah!! Hurra!!!! Vilken fin byrå. Så kul med knopparna. Du är duktig du!! Kram

Legg igjen en kommentar

