Kjøkken – Før & Etter

Jeg e-l-s-k-e-r kjøkkenet mitt. Jeg ville ha betong gulv eller benk, og fikk et nyyydelig gulv med varmekabler (som jeg har hjelpt til med sjøl thankyouverymuch). Det er helt nydelig og føles mykt og varmt å gå på (go figure). IKEA har stått for skroget, kjøkkenbenken er egenlaget av ask og så beiset/oljet og håndtakene er Maxbo.

Før:

Og etter:

(vet ikke hvordan jeg får bildene like store enda, men det kommer seg…)

Ellers har jeg hatt en nydelig dag med besøk av en hoppepitipotimus og hennes foreldre. Alltid like koselig :-)

Legg igjen en kommentar

