Se! Det var jo ikke så vanskelig?….

Satt jo igår og leste meg opp på Enebakk kommunes «Bolig og bygg»-sider. Eller leste og leste. Skummet igjennom tekst for å se om det var viktig informasjon innimellom all Lovdata-preiket).

Det var det ikke. Før jeg dæva av kjedsomhet, husket jeg en side jeg kom over sist gang vi pusset opp, byggebolig.no. Nå DER snakker vi! Etter 5 min fant jeg ut hva slags søknadspapirer en kommune skal ha. Hvor vanskelig er det egentlig? Hadde jeg jobbet i kommunen (og det kommer aldri til å skje da de fleste kommunekontorer er «verna») hadde jeg skrevet info i bullet points.

Skal du bygge? Greit.

Tegninger i

* 1:100
* Snitt
* Fasade
* Planløsning
* Vær forberedt på spørsmål om alt mulig

Nå må jeg bare bestemme hvordan planløsningen skal bli. Legger opp skisser imorra, ser allerede nå at de er ganske ego (men skitt au, noe morro som gjeldsslave må man ha). Nå er det Ylvis!

 

Forresten….. er´n ikke søt? Løv him.

 

Legg igjen en kommentar

