Hepp, nå er vi igang!

Yes, jeg skal blogge. Om utbygging og innredning og det generelle kaoset som følger med.

«Meg» er Rebecca, glad i trening og mat, i 30-åra.

«Deg» er E, mannen i mitt liv og min store kjærlighet. Hans store kjærlighet er sportfisking, men jeg tror jeg havner på en delt 1. plass ;)

«Katta» er…vel, katta. Pondus, aka Apetjukken, aka Mitt Sorte Gull, aka Gatas Bølle. Hentet fra FOD-gården en dag i desember 2003. Han er like glad i mat som meg og syns det viktigte i livet er å holde andre katter borte fra territoriet sitt (selv om det inkluderer naboens katt i naboens hage..). En riktig koseklump og mamma-dalt.

Vi skal bygge ut vårt lille hus i en bygd i Akershus, og gjennom bloggen kan du følge arbeidet :-)

2 responses to “Hepp, nå er vi igang!”

  1. Linn-Beate says :

    Jippi! Endelig :O) Gleder meg til å følge med og ikke minst komme på besøk i løpet av prosessen :O)

Legg igjen en kommentar

